dijous, 11 de novembre del 2010

Per compartir

Inauguro aquest apartat que s'anomena 'Per compartir' on podem informar d'alguns descobriments i curiositats que anem trobant i que volguem compartir amb la resta.

En aquest cas us vull parlar de la botiga CROMATISMES. La vaig descobrir fa unes setmanes per casualitat i m'hi vaig quedar una bona estona xaferdejant. Trobo que pot ser interessant per a la gent creativa que li agradin les manualitats. Poden crear quadres, àlbums, postals, detalls,... tot sempre molt personalitzat i original.

La botiga és bastant nova i es troba a Travessera de Gràcia, 114 de Barcelona.
Aquest és el link del blog: http://cromatismes.blogspot.com/

Si hi aneu, ja em direu què us ha semblat, jo ja vaig pecar i vaig comprar material per crear un quadre per les festes de nadal. A veure si em queda bé!

De moment, aquí hi penjo un àlbum d'exemple. 

Civi

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada