dimarts, 30 de novembre del 2010

a partir d'ara

Havent reposat la rabieta un parell de dies, ara em sento prou continguda com per explicar la meva opinió davant els resultats de les eleccions:
UNA GRAN MERDA. ( I em considero continguda, ni us explico com estava diumenge).
M'explico:
Fins, quasi bé, el 40% escrutat figurava allà al mig un partit anomenat "Plataforma per Catalunya", aquesta gent entrava al Parlament amb 3 escons. SIUSPLAU, no fem veure que no passa res. Uff, qina sort...no han entrat els nazis, encara que els hagin votat més de 75.000 persones doncs no cal fer-s'hi mala sang...de moment estigueu tranquils que encara no tenen els permisos per començar a construir les càmeres de gas.
La tercera força política en aquest país nostre es diu "Partido Popular", cal qe comenti alguna cosa sobre això? Una Alícia Croft matant negres i indepes...però ei, tranquil.les, qe només és un joc.
I jo em pregunto: on és el milió de persones convençuts que ens cal la independència que es van passar tot el dia 10 de juliol manifestant-se per la capital?
Aquest vot l'ha recollit CiU, d'acord. Un partit nacionalista, d'acord. Però un partit de dretes.
Així que a partir d'ara, quan em diguin que Catalunya és un país (si és que amb aquest panorama encara ens permeten dir-li país) obert, tolerant, bla bla bla...em posaré la mà al cor i cantaré els segadors, que és el nostre himne de perdedors, dels que comencen jugant sabent que perdran sempre.

Hi ha una altra manera de fer política, està en mans del poble canviar-ho.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada